In Habbo.nl puoi ricevere un Bellissimo Badge, tutto quello che devi fare è rispondere correttamente al Quiz sulla Sicurezza (il Quiz sarà principalmente riguardante le Password), presente in Questa Stanza!
Ecco le Risposte:
Habbolife Forum non se ne assume alcuna responsabilità!
Tutti gli Habbini che avranno risposto correttamente, l'8 Agosto riceveranno un Bellissimo Distintivo! Inoltre una ventina di Habbo Casuali riceveranno un Raro Furno, ovvero la Ragazza Olografica!
Thx Habbies
Ecco le Risposte:
1. Maak altijd gebruik van hoofdletters, gewone letters, tekens en cijfers. Zorg er ook voor dat je niet een te makkelijk wachtwoord neemt.
Het is belangrijk dat anderen jouw wachtwoord niet kunnen raden. Daarom moet je een zelf verzonnen wachtwoord gebruiken waarin je tekens, letters en cijfers verwerkt.
2. Gebruik geen standaard informatie over jezelf als wachtwoord zoals je geboortedatum, je naam, de naam van je huisdier of namen van familie.
Als mensen toch achter die informatie komen, zouden ze kunnen proberen je wachtwoord te raden met de informatie die ze hebben.
3. Neem een voorwerp dat bij je in de buurt ligt, verander letters in cijfers en voeg hier en daar een hoofdletter toe. Een goed voorbeeld zou zijn: A4n5t3k3r (Aansteker). Voor anderen lastig te kraken, voor jou te onthouden.
Een wachtwoord met alleen letters is veel te gemakkelijk te raden voor programma's waarmee men wachtwoorden kan hacken.
4. Ga nooit naar sites voor gratis Credits (scamsites) of r***o Hotels want dan komen scammers achter je gegevens en kan je al je meubels op Habbo kwijtraken!
Scam en r***o sites gebruiken mijn informatie zoals mijn email adres en wachtwoord om op Habbo in te kunnen loggen. Ok installeren ze spyware om mijn wachtwoorden en accounts te kraken.
5. Bescherm je computer met een virusscanner en goede firewall als je online bent. Dit helpt tegen hackers of andere gevaren zoals virussen en keyloggers zodat ze je account nit kunnen hacken.
Een goede firewall/virusscaner kan bedreigingen op tijd detecteren en verwijderen. Deze heb ik altijd aan staan als ik aan het internetten ben.
6. Bewaak je wachtwoord met je leven! Vertrouw niemnd je wachtwoord toe, zelfs je allerbeste vrienden niet. Personen kunnen zich anders vordoen op het internet, ook jouw vrienden dus!
Niemand heeft mijn wachtwoord ooit nodig, zelfs medewerkers van Habbo niet. Dus deel ik deze nooit met anderen!
7. Vul nooit gegevens in op sites die niet van Habbo zijn en trap nooit in mails die zogenaamd van Habbo komen. Habbo zou nooit mails sturen met daarin ht verzoek je wachtwoord naar hun toe te zenden of om op een link te klikken!
Mijn wachtwoord is de sleutel tot mijn account en heb ik allen nodig. Alle andere mails of Habbo's die om mijn wachtwoord vragen zijn hackers!
8. Gebruik verschillende wachtwoorden voor alles waarbij je een wachtwoord nodig hebt. Dat is misschien moeilijk te onthouden, maar wel het veiligst!
Als je overal hetzefde wachtwoord voor gebruikt worden al je accounts op heel het internet gehackt zodra iemand deze heeft gekraakt. Je kunt de schade beperken door verschillende wachtwoorden te gebruiken.
9. Het aangeraden hoeveelheid symbolen voor je wachtwoord is 15, hier zijn 768.909.704.948.766.668.552.634.368(!) mogelijkheden voor! Voordat hackers dat wachtwoord hebben geraden zijn ze wel een paar jaartjes verder!
Er zijn programma's die (gemakkelijke) wachtwoorden kunnen raden. Hoe meer letters/leestekens je gebruikt hoe minder de kans dat deze geraden kan worden door zo'n programma.
10. Je wachtwoord is net als je ondergoed: neemt vaak een nieuwe, en je laat het aan niemand zien!
Het is verstandig om minimaal 1 keer per maand je wachtwoord te veranderen.
Tutti gli Habbini che avranno risposto correttamente, l'8 Agosto riceveranno un Bellissimo Distintivo! Inoltre una ventina di Habbo Casuali riceveranno un Raro Furno, ovvero la Ragazza Olografica!
Thx Habbies