HabboLife Forum
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

HabboLife ForumAccedi

Habbolife Forum è un fansite ufficiale di Habbo hotel. Rimani aggiornato sulle notizie di questo magnifico mondo virtuale e sugli ultimi argomenti di attualità!

descriptionTony Tammaro - 'A Smart EmptyTony Tammaro - 'A Smart

more_horiz
Testo:

Tangenziale Corso Malta io me sò accattato 'a Smart l'ho comprata d'occasione spero sulo che va buono m'hanno dato 'a garanzia cà nun resto 'mmiezo a' via

Tangenziale Doganella me vaco a ffà 'nu giritiello pè pruvà 'sta machinetta metto 'o pere a tavuletta tanto tengo 'a garanzia cà nun resto 'mmiezo a' via

Tangenziale Capodichino non funziona l'accendino tanto non devo fumare poi lo faccio riparare e pò ce sta 'a garanzia e nun rimmango 'mmiezo a' via

Tangenziale Capodimonte mentre passo sotto 'o ponte se ne care 'nu spicchietto e se ne vene 'o portaoggetti ma sò tutte fessarie cà se fanno in garanzia

Tangenziale Arenella se ne vene 'nu spurtiello jesce fummo a int'o mutore sta vullenno 'o radiatore ma tanto io tengo 'a garanzia e torno sempe a' casa mia

Tangenziale Fuorigrotta se ne vola la cappotta s'è svitata 'a rota 'e sotto e pè poco nun m'accappotto si me ferma 'a polizia ce dico cà sto in garanzia

All'uscia per Agnano se ne veno 'o sterzo 'mmano tiro 'o freno, ma 'sta Smart va cchiù forte 'e 'nu go kart se 'nfila dinto 'a galleria e mò comme freno? Cù 'a garanzia?

All'uscita Varcaturo vaco a sbattere int''o muro jesce fummo 'a tutte parte e se sta appiccianno 'a Smart una carta vola via... era 'o foglio d''a garanzia!

descriptionTony Tammaro - 'A Smart EmptyRe: Tony Tammaro - 'A Smart

more_horiz
Sistemo il testo perchè è impostato da cani xD

descriptionTony Tammaro - 'A Smart EmptyRe: Tony Tammaro - 'A Smart

more_horiz
Lore ha scritto:
Sistemo il testo perchè è impostato da cani xD


Lore no la canzone e napoletana xD

descriptionTony Tammaro - 'A Smart EmptyRe: Tony Tammaro - 'A Smart

more_horiz
-MaTeX- ha scritto:
Lore ha scritto:
Sistemo il testo perchè è impostato da cani xD


Lore no la canzone e napoletana xD


Sisi lo so x°D Ma intendo che non è disposto orizzaontalmente il testo, ma a colonna LòL

descriptionTony Tammaro - 'A Smart EmptyRe: Tony Tammaro - 'A Smart

more_horiz
Devo farla ascoltare a mery :sisi:

descriptionTony Tammaro - 'A Smart EmptyRe: Tony Tammaro - 'A Smart

more_horiz
wooow xD

descriptionTony Tammaro - 'A Smart EmptyRe: Tony Tammaro - 'A Smart

more_horiz
kaselli ha scritto:
wooow xD


Sei impazzito??? :OOO

descriptionTony Tammaro - 'A Smart EmptyRe: Tony Tammaro - 'A Smart

more_horiz
carina
privacy_tip Permessi in questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum.
power_settings_newAccedi per rispondere